Pernahkah anda mendengar istilah donor sperma atau jual beli sperma? Mungkin istilah tersebut sudah tidak asing lagi. Daripada kita terus bertanya-tanya dimana tempat jual beli sperma atau donor sperma, mungkin ada baiknya kita intip dulu gambar-gambar kegiatan jual beli sperma atau donor(derma) sperma di China.

Syarat untuk menjadi seorang penderma sperma bukanlah pekara yang susah asal berbadan sihat dan tidak memiliki sejarah penyakit yang membahayakan Anda sudah boleh mendermakan sperma Anda. Untuk mendermakan spermanya, si lelaki tersebut hanya perlu mengganti pakaiannya dan berbaring terlentang menunggu 'pelayanan' dari para jururawat. Lelaki ini akan dilayani oleh seorang jururawat yang siap untuk 'memproses' alat vital atau penis mereka agar boleh mengeluarkan sperma yang diharapkan, dengan cara masturb atau onani di dalam ruangan terbuka dengan para penderma dan jururawat lainnya. Setelah sperma keluar, akan ada petugas atau jururawat yang akan melakukan test kualiti sperma mereka, dan tentunya ini sudah bukan urusan para penderma sperma lagi.

Yang terpenting mereka datang, dilayani dan 'dibantu' hingga boleh mendermakan sperma mereka. Tapi jangan lupa juga, pihak pembeli atau pihak yang menggunakan sperma yang telah didermakan ini juga tidak boleh sebarangan memilih sperma yang akan mereka pakai untuk meneruskan keturunan mereka. Mereka pastinya akan mencari sperma yang berkualiti bagus dan dapat menghasilkan anak atau keturunan yang bagus . Pastinya semua orang kan ingin memperbaiki keturunan sekalipun melalui cara membeli sperma ini.

Mohon maaf kerana gambar-gambar yang terlampau vulgar, gambar-gambar ini semua sebagai rujukan dan informasi kepada semua.

Post a Comment

 
Top